جاویزن

سورس
اسکریپت صرافی
جاویزن

سورس صرلفی ارز دیجیتال

سورس اسکریپت صرافی جاویزن بهترین و امن ترین صرافی آنلاین میباشد. اگر دنبال راه اندازی صرافی ارزدیجیتال هستید، در این قسمت همراه ما باشید. ابتدا به مهمترین ویژگی های یک صرافی آنلاین می پردازیم. سپس راه اندازی صرافی ارزدیجیتال در کمترین زمان ممکن و با مزیت های منحصر به فرد را به شما آموزش می دهیم. در انتها نیز اسکریپت صرافی ارزدیجیتال راستچین را خدمت شما معرفی می کنیم تا از آن استفاده کنید.

سورس اسکریپت صرافی جاویزن

وقتی که می خواهید از سورس صرافی ارزدیجیتال استفاده کنید، ابتدا باید توجه کنید که در کد ها، از بد افزارها استفاده نشده باشد. خیلی از افراد تصمیم به دانلود رایگان سورس صرافی ارزدیجیتال از اینترنت یا گیت هاب می گیرند. اما ممکن است در سورس رایگان صرافی آنلاین، بد افزار هایی به صورت مخفی وجود داشته باشند که در آینده از نظر امنیتی برای شما و کاربرانتان مشکلاتی را ایجاد کند.

سورس اسکریپت صرافی جاویزن

مسئله بعدی در سورس صرافی ارزدیجیتال، امنیت دارایی کاربران است. خیلی از کاربران ترجیح می دهند تا دارایی آن ها در هر ساعت تحت نظر خودشان و در کیف پول اختصاصی آن ها باشداز طرفی سورس صرافی آنلاین باید ابزارهای امنیتی نظیر تایید برداشت با ایمیل یا کد تایید دوعاملی از طریق نرم افزار Google Authenticator را داشته باشد تا حساب کاربر را از هک شدن مصون بدارد.

راه اندازی صرافی ارزدیجیتال از طریق اسکریپت های رایگان در اینترنت شاید ساده به نظر برسد، اما بسیاری از اسکریپت ها از نظر سرعت لود بهینه نشده اند. در نتیجه کاربر ساعت ها برای انجام معاملات معطل می شود. این اسکریپت ها به مرور باعث از بین رفتن مشتریان صرافی ارزدیجیتال می شوند. لذا سرعت لود بالا در کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت نیز یکی از مهمترین ویژگی های یک سورس صرافی ارزدیجیتال حرفه ای می باشد.

معرفی سورس صرافی ارزدیجیتال راستچین و فارسی

پیش از انتخاب و راه اندازی صرافی ارزدیجیتال خود، دموی اسکریپت جاویزن را مشاهده بفرمایید. جاویزن یک اسکریپت صرافی ارزدیجیتال حرفه ای با ویژگی های منحصر به فردی می باشد. در ادامه به کلیدی ترین ویژگی های این سورس صرافی ارزدیجیتال می پردازیم..

بهترین مزیت های صرافی با جاویزن

با تهیه اسکریپت صرافی جاویزن؛
کلیه آپدیت های بعدی این اسکریپت
بصورت رایگان در اختیار شماست

ویژگی های منحصر به فرد اسکریپت صرافی جاویزن

اسکریپت بدون کدگذاری و رمزنگاری کدها ارائه شده و بدون هیچ محدودیتی امکان توسعه و تغییر در کدها در اختیار خریدار میباشد.

اسکریپت هیچ گونه لایسنسی در ارتباط با محدودیت نصب برروی یک دامنه ندارد.

انتخاب هر پلن از محصول مانعِ بروزرسانی یا فعالسازی امکانات بعدی نخواهد بود.

دیباگ‌های بعدی و بروزرسانیهای کدها در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

هسته سرویس بر پایه لاراول با کدنویسی تمیز و دسته‌بندی و نام‌گذاری صحیح فایل‌ها ارائه میگردد.

رابط کاربری سیستم توسط Vuejs پیاده سازی شده و تمامی فایلهای خام Vue هم در اختیار خریدار قرار میگیرد (جهت تغییر پوسته و …)

تیم پشتیبانی ما همیشه در خدمت شماست

تیم پشتیبانی ما همیشه در خدمت شماست. اگر به کمک یا راهنمایی نیاز دارید، با تیم ما تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به شما کمک کنیم.